Velg en side

Bli kormedlem!

Lyst til å synge i kor?

Vi ønsker nye sangere velkommen hele året, men akkurat nå har vi inntaksstopp for nye damestemmer en periode.

I stedet for prøvesang legger vi til rette for at potensielle nye sangere begynner i koret med en prøvetid på tre måneder. I løpet av disse tre månedene er følger dirigenten spesielt opp med tanke på stemmeplassering og personlige sangegenskaper, og du som sanger får mulighet til å kjenne godt på hvordan det er å være sanger i Strindheim Blandakor før du bestemmer deg.
Mot slutten av prøveperioden tar vi så en felles evaluering for å finne ut av hvordan fortsettelsen kan bli.

Vi øver hver mandag i Brøsetvegen 145A på Moholt, der vi leier Frikirkens lokaler (nabobygget til TrønderTaxi 07373).

Bli kormedlem i dag!